Jaaa mensen het gaat er echt van komen. Wij nemen een nieuwe badkamer. Hoe ziet jullie badkamer eruit? Nog tips voor mij?

Die van thuis wil je niet zien 😂 die moet ook maar de auto moest eerst afgelopen jaar dus eerst weer even sparen

Toch6 ja naar zoiets zat ik al te kijken! Wij hebben alleen geen raampje en best een kleine badkamer dus ik twijfel wel over een muurtje of glaswand.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Tantetil op de boot hebben we niks, die staat buiten aan dek voor noodgevallen 😝 Deze badkamer is inderdaad aan boord

Maar heb je een gewoon huis en een boot? En hoe vaak ben je op de boot dan? Ik vind dit erg interessant 😊

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Tantetil ik vind die muur wel fijn, voelt wat meer privé dan doordat je maar aan 1 kant gezien kan worden

Tantetil jup. Beide. Elke vakantie ben ik met de kinderen aan boord. Schoolweken thuis met ze zodat de oudste 2 niet naar internaat hoeven (nr 3 is 4 dus moet nog niet en nr 4 is bijna 2).
      In het weekend kijken we wat het beste is. Nu zijn we thuis maar voor zaterdag is al bekend dat er gelost moet worden dus stap ik vrijdagmiddag in de auto met ze en zijn we het weekend aan boord

Ooh jullie zeggen aan boord...Lijkt mij erg leuk hoor die afwisseling.

Maar supermooie badkamer!

Ffion ooh dat hout heeft ook wel wat zeg! Maar hoe is dat in de onderhoud?

Tantetil

Er zit een speciaal laagje overheen waardoor je tandpastavlekken enzo er makkelijk af kan halen en er geen waterkringen in het hout komen.

• [verwijderd]

Oh fijn foto's van badkamers!
        We hebben een badkamer van 5-6 meter, echt absurd.... En nog absurder, hij is 20 jaar oud en echt toe aan vervanging, maar zo'n formaat badkamer is echt gruwelijk duur 😱
        Dus we denken nu aan verkleinen of echt over de top gaan met sauna en infrarood cabine. Ideeën zijn dus welkom.

4 dagen later

Bij mij zie nu enkel stapels was! Echt vreselijk veel was. Tja, ik heb het ff heel druk qua werk, dus weinig tijd voor het huishouden.
        En ik had nw handdoeken besteld en binnengekregen, dus mega veel was.

Badkamer is klein, witte wandetegels, zwarte vloertegels. Simpele wasbak en douche.
        Ikea: spiegelkast en kallax kast voor mijn nw lichtroze handdoeken.

Wasmachine staat onder het schuine gedeelte vd trap, droger in de keuken. Kon niet anders.

6 maanden later

Robije Ooooh wauw!! Heel mooi! Heb je het laten doen en door wie??
        Wij hadden wel een offerte laten maken, maar puntje bij paaltje afgehaakt omdat ik gewoon niet weet hoe we dat moeten doen met die kinderen en niet douchen. En dat ik dan ga werken en die mensen alleen in het huis zijn. Dus zoals wel vaker gebeurt hier in huis...we stellen het even uit...

Tantetil Wij zijn bij grando geweest. Daar hebben we ook de keuken gekocht.
          Ja ik snap dat je het uitgesteld hebt, ze zijn hier uiteindelijk 4 weken bezig geweest omdat het erg druk is en er geen tegelzetter vrij was, maakte voor ons niet uit omdat we er toch nog niet wonen.
          Ik heb laatst iets gelezen over een mobiele douche die je kan huren. Heb mij daar verder niet in verdiept dus geen idee hoe en wat.

Robije Ja die zou in de tuin kunnen maar dat kost ook wel wat...Maar 4 weken joh...Ik zou gek worden als het hier 4 weken zou duren.

• Robije hebben hierop gereageerd.