Bob_Ross
ik vind hem echt geweldig!!! โค๏ธ
Ik heb deel 1 jaren geleden gelezen maar nooit verder gegaan, nu met het oog op acotar 6 toch maar weer opgepakt en ik vlieg er doorheen. Ik ben nu op een derde, en deze wereld is echt wel favoriet hoor!
Sneeuwvlok dat snap ik heel goed, maar als je er eenmaal in komt is het echt de moeite waard!
Wel een hele grote maar, de leesvolgorde van de andere series speelt wel een grote rol.
Kennis van acotar (en enigzins tog) zijn een must.
Ik heb natuurlijk geen idee hoe acotar 6 gaat zijn, maar ik raad het wel aan om deze ergens de aankomende maanden te lezen.