Ik was net verhuisd naar een loei van een huis in een villawijk, en woonde al maar liefst 5 minuten in mijn huis. Ik had al wel een geen colportage-sticker aan mijn deur, maar er belden 2 kleine kindjes aan van de scouting, dus ik maakte voor hun een uitzondering. Dat had ik niet moeten doen, want de héle bewonerscommissie van de wijk stond achter ze, en die kwamen controleren of ik wel beschaafd genoeg was om in hun rijke stinkersbuurt te wonen. Ik had daar helemaal geen zin in, maar goed, beter een goede buur enzo. Dus nadat ik Effie Trinket (van de hungergames), de top 4 van RuPauls Dragrace en Marc-Marie Huijbregts had binnengelaten dacht ik netjes te zijn en ze wat te drinken aan te bieden. Maar ik woonde er pas 5 minuten dus ik had nog niet veel in huis: alleen mineraalwater, ijsthee of cola.
Een van de dragqueens: doe maar een 7up!
Dus nogmaals, ik heb mineraalwater, ijsthee of cola.
Marc-Marie met een verwaande toon: dan mag ik toch hopen dat het Pepsi is en geen Coca-Cola.
Ik ben ontploft, en heb ze naar de kraan gewezen, water konden ze pakken en laat me dan gewoon even settelen in mijn nieuwe huis!
Ik vermoed dat mijn hoofd hélemaal klaar is met de hoeveelheid mensen die ik de afgelopen dagen over de vloer gehad heb 🙈