Toch6 fijn dat school het nu goed oppakt en samen met hem wil gaan kijken naar een oplossing. Hopelijk dat de regels thuis hem ook weer wat rust gaan geven.
Ongelooflijk maar de pestkop van de basisschool probeert zelfs nu nog dochter te treiteren. Dochter werd eerst door haar uitgescholden op de app van groep 8 en vervolgens heeft pestkop een nieuwe groepsapp aangemaakt (en de oude verwijderd), waarvan alleen zij beheerder is. Is dochter weer uitgescholden (en het gaat echt ver) en heeft dochter eruit gegooid met eerst de opmerking. Ik wil dat ene k*nkerkind uit onze groep hebben. Dochter vraagt individueel waarom ze eruit gezet is, omdat ze graag contact met haar oude klas wil houden. Antwoord omdat je een kutkind bent en ik wil je er niet in.
Met toestemming van ons heeft dochter een app teruggestuurd dat ze een kuttekop is en blij is dat ze nu zulke lieve vriendinnen heeft en hopelijk nooit meer iets met haar te maken heeft met ps 1 laat dit gerust aan je ouders lezen, weten ze eigenlijk al dat je aan het vapen bent? Ps 2 mijn moeder weet dat ik dit stuur. Zij heeft ook screenprints van alles wat je tegen mij hebt gezegd. Daarna heeft dochter haar geblokkeerd.
Het zal vast geen pedagogische schoonheidsprijs verdienen, maar dochter had het echt even nodig om zich uit te spreken na al dat getreiter het afgelopen jaar. Ze zitten op verschillende scholen, dus geen reden meer om de lieve vrede te bewaren. Dochter voelt zich nu helemaal bevrijdt 💪