Huggybird Huggybird ze heeft het leuk gehad. Er was een meisje die tijdens de uitleg op haar telefoon zat, die werd meteen goed aangesproken. Dan heb je ook wel lef op zo’n eerste dag😱 of ben ik nou zo mutserig? Ze hebben wat kennismakings activiteiten gedaan en info gekregen en een ijsje gegeten. Ze kwam blij terug.
Bloem Hier volgende week kennismaking. Gelukkig gaat die gewoon door! Met de eigen klas en de mentor een uurtje. Ik ben heel blij dat dat er gewoon is.
Jaime Angel1980 Ze heeft zich dankzij haar beste vriendin goed door het afstandsonderwijs heengeslagen. Zelf zou ze de discipline en het overzicht niet hebben kunnen houden. Maar doordat ze de hele dag videobellen en haar vriendin haar stuurt en stimuleert is het goed gegaan. Ik heb nu wel gezien dat ze echt niet zonder haar medicijnen kan. Ik ben het haar een week vergeten te geven omdat ze het in vakanties niet krijgt en het uit mijn systeem was geraakt. Die week bleek een grote puinhoop te zijn geworden 😣. Ze gaat volgend schooljaar naar tto gymnasium 2, net als haar beste vriendin. Ik hoop maar dat ze weer bij elkaar in de klas komen.
Angel1980 Jaime wat fijn dat ze zoveel steun heeft! Het vraagt ook enorm veel van de kinderen, helemaal de kinderen die moesten wennen aan een nieuwe school(structuur). Ik kan alleen maar hopen dat het na de zomer weer normaal is voor de studenten.
Jaime Angel1980 Morgen moeten alle leerlingen die een achterstand hebben opgelopen naar de (fysieke) mentorles op school komen. Dat blijkt gewoon de helft van de klas te zijn!😱 Ik hoop ook echt dat school weer normaal kan gaan draaien na de vakantie.
Noordeling Jaime dat hoop ik ook echt. Leerlingen die niet goed zelfstandig kunnen werken komen steeds beter achterop... Als lesgever heb je nu zo weinig invloed, ik zie ze soms een week niet....
Femkes Net bericht gekregen dat de kennismaking van 8 juli zonder ouders is en alleen je eigen klas met mentor. Dat heeft wel het voordeel dat het overzichtelijk blijft en dat je elkaar meer kunt spreken, maar voor mezelf vind ik het wel jammer. Ik ben ook wel benieuwd naar alles. Maar voor de kinderen is dit denk ik prima. Moeten we alleen beslissen of hij er alleen heen gaat of dat we hem brengen. Mijn hart zegt brengen, maar zelf gaan kan hij natuurlijk prima. Dus hij mag zelf beslissen.
Noordeling Noordeling Middelbare scholen na de zomer weer helemaal open - https://nos.nl/l/2338142 Hopelijk klopt dit, zou zo fijn zijn voor alle leerlingen!! Maar zeker voor de nieuwe brugklassen.
Huggybird Noordeling oh oh oh ik hoop het zo!!!! het zou zo fijn zijn als mijn bijna brugpieper gewoon kan beginnen. 🙏🏼
Bloem https://www.nu.nl/binnenland/6059709/middelbare-scholen-na-zomervakantie-helemaal-open-ook-andere-versoepelingen.html Godzijdank🙏
Toch6 Jammer, dan kan oppasmeisje niet meer komen schoonmaken 😭😭😭 Nee fijn dat dat weer kan, terug naar het normale (school)leven 🙂
Toch6 Huggybird als ze dr rooster heeft gaat ze toch kijken of er wat mogelijk is maar ik ga daar maar niet vanuit.
Toch6 Huggybird ze zegt nu al in de herfstvakantie een dag te komen. Ik geloof dat ze poetsen écht leuk vindt 🤣 Of ik betaal teveel 😜