Ik zie geen plekje ervoor dus verwacht dat hij hier goed staat zo niet mijn excuses.
Wij zijn een samengesteld gezin mijn partner had al twee kinderen voordat wij samenkwamen en samen hebben we er ook twee we zijn dus al een beste tijd samen. Echter heeft de oudste vanaf het begin nogal vervelend gedaan. Erg jaloers zowel op haar ‘echte’ broertje (weet niet wat handig schrijven is maar jullie zullen hem zo begrijpen) als op de andere twee. We hebben al een hoop ellende meegemaakt ermee. Ze loopt bij een psycholoog (tenminste als haar moeder er zin in heeft want een groot deel van het gedrag word veroorzaakt door moeder dus ze moeten samen komen) jeugdzorg is er al bij betrokken vanuit dat gedeelte van het gezin maar het gaat van kwaad tot erger. Geen respect, jaloers, stoken enz enz mijn man is inmiddels zover dat hij het niet meer weet aangezien ze inmiddels als het haar uitkomt haar ‘eigen’ broertje erin betrekt. Het is nu zelfs zo dat als de wisseling is van gezin (co-ouderschap) dat mijn man zelfs zegt ze komen met een bepaalde blik en sfeer hier het huis in en binnen de tien min hebben ze de andere twee op stang en is het hier een grote huil en schreeuw bende. We hebben hier echt wel wat regels en zijn een stuk strenger dan het moedergezin maar dat kan ook niet anders aangezien we als iedereen er is een behoorlijk vol huis hebben en tja respect voor elkaar en elkaars spullen vind ik niet meer dan normaal. Echter scheld moeder ook met k*tkind enz dus hun gebruiken die taal ook
Al met al weten we het niet meer, wel weten we dat het voor iedereen van ons gezin een steeds grotere moeite kost om het allemaal op te brengen. Onze ‘eigen’ kinderen (6-2) slapen erg slecht in de week dat ze hier zijn. Lopen op een hun tenen en die van zes word steeds opstandiger. Wie geeft ons nog tips? We willen het co-ouderschap liever niet terugdraaien aangezien het er nogal eens heftig aan toe gaat bij moeder. Van jeugdzorg hebben we begrepen dat er echt nog wel meer moet gebeuren willen we ze helemaal hierheen kunnen halen (blijkbaar moeten kinderen eerst half dood geslagen worden of zo) we staan dus een beetje met de rug tegen de muur. Beide behoorlijk vermoeid. Ik wil graag tips maar ondanks dat ben ik ook wel blij het even van me af te schrijven. O ja de dame is 11 de andere 9