Overal hoor ik ‘goh... wordt al zwaar zeker?’ Nou heb ik het begin van het laatste trimester aangetikt, maar ik hoor het echt al weken. Ik ‘straal’ niet. Vorige zwangerschap wel, toen voelde ik me goed, sportte, had energie om me op te maken, leuke kleding aan te trekken. Nu heb ik amper energie om mijn ene voet voor de andere te zetten en ik kan de weken wel òm kijken.

Dit is wss mijn laatste zwangerschap en ik wil er gewoon van genieten en net zulke leuke foto’s maken als vorige keer.

Tips?😂

• Luuz hebben hierop gereageerd.

Djoess ik heb geen tips, maar zo voelde ik me ook bij de laatste zwangerschap. Ik vind zwanger zijn echt heel zwaar 😂

Misschien proberen jezelf elke dag een compliment te maken. Wat is wel gelukt, al is het een boodschap doen. Hoeft niks met je zwangerschap te maken te hebben maar is wel een fijne opsteker voor jezelf.

En misschien kun je ‘s avonds in bed even met de baby kletsen. Bv dat hij/zij het je zwaar heeft gemaakt vandaag en dat je morgen hoopt dat het beter gaat. Of dat het gezellig druk was in je buik of juist rustig.

Ander iets is je ijzerwaarde nog extra gechecked? Bij mij was die rond 28/29 weken heel laag waardoor ik ook geen puf meer had om iets te doen.