2 maanden later
  • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Goedemorgen,
De meeste kennen mij als Faithful hier.
Helaas is voor het weekend mijn mobiel gesneuveld en kan ik mijn account niet meer in, vandaar geen reacties. Heb Luc gevraagd om dat account dan ook te sluiten voor mij.

Nu met een mommy brain proof ww en Gmail ben ik terug als Faith2nd nieuwe start met een herinnering dat er altijd hoop is en dat tweede zijn (ofwel niet altijd eerste/de beste hoeven zijn) helemaal goed is.

@Manque en @LucP nog bedankt voor het helpen!

• [verwijderd]

Schuurpapier haha ik las ook faith tooth, ik dacht huhh... Vertrouwen tand 😂
    Ist duidelijk dat ik net wakker ben 😅

Welkom terug en hopelijk geen gedoe meer met je account!😉

[verwijderd]
    Jammer dat het niet gelukt is. Wat ik altijd kan doen is alsnog je username aanpassen naar @[verwijderd]... alleen dan moet ik je oude account hernoemen... is dat ook okay?

• [verwijderd]

LucP Als dat mogelijk is super!
      En nogmaals bedankt. 😀

8 dagen later

Layali Jaaaaaa je bent er! Ik ga ons pb gesprek weer opstarten 🙂 xx Lisanne1811
      Edit: Je krijgt hier niet automatisch meldingen van pb's, maar ik heb er een gestuurd en je kunt dan rechts op volg klikken met het sterretje erbij.

Tantetil Nee iets anders 🙂 (mijn verjaardag is 18/04) Maar dat was mijn naam op zp dus ik zette die er even bij voor Layali

Sevenof9 ja dat dacht ik al, maar omdat er 1811 stond dacht ik heee, dat klinkt bekend...Is nl mijn verjaardag.