Magali Welkom hier en gefeliciteerd!

Leuk dat je er bent. En gefeliciteerd!

Welkom en gefeliciteerd!

• [verwijderd]

Magali welkom en gefeliciteerd!!

• [verwijderd]

Magali Welkom! En gefeliciteerd 😁

@Magali, welkom! Leuk dat je komt meekletsen 🙂 en gefeliciteerd met de zwangerschap!

Welkom Magali en inderdaad gefeliciteerd!

• [verwijderd]

Magali welkom op avdk en gezellig dat je mee komt schrijven. en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben hier al sinds het begin als meelezer. En ik ben de inloggegevens van m’n eerste account al kwijt 😅nu opnieuw aangemeld met een nieuwe naam.

Moeder van 2 kinderen: 4 en 1 jaar.

Hoi allemaal! Ik heb me net aangemeld en stel me dus eerst even netjes voor, voordat ik ga neuzen op het forum!

Ik ben Lilia en moeder van 3 kids. Op ZP heb ik ook wel meegeschreven maar ik heb dit forum via een andere weg gevonden. Ik lees eigenlijk in dit topic pas dat de meesten daar vandaan kwamen! Ik schrijf hier graag mee, onder een andere nickname. Maar ik was op ZP meer een meelezer dus de meesten zullen mijn oude nickname toch niet herkennen 🙂

Lilia welkom!

dan ben ik wel heeeeel nieuwsgierig hoe je hier terecht komt 😉

Lilia welkom! Ik ben ook heel benieuwd hoe je dit forum hebt gevonden, volgens mij ben je het eerste lid dat niet via zp komt!

Sevenof9 haha ik denk niet dat ik dat eerste lid ben 😉 Ik heb de link via iemand waarmee ik op fb vrienden ben, en die ik weer heb leren kennen via ZP. Dus met een omweggetje, maar toch kom ik er ook vandaan!

• [verwijderd]

Lilia leuk! Welkom!