Nou even weer een nieuwe update. Ik ben woest! Laat ik daar mee beginnen.
Vandaag kreeg ik een app van zijn zwemtrainer. Of ik vanavond langs kan komen. Na enig aandringen vertelde hij dat hij een klacht (!) heeft binnen gekregen.
Mee zit een jongen bij hem op de zwemclub waar hij vaak gedoe mee heeft. Beide hebben schuld, de mijne ook. Laat ik dat voorop stellen.
Nu hebben zijn ouders gisteren een mail gestuurd met daarin de klacht over mijn zoon zijn gedrag. Gisteravond was er volgens hun een akkefietje (waar mijn zoon dus niks mee te maken had, zijn trainer was erbij) en ze leggen de schuld bij mijn zoon mee. Tevens een regen aan ellende over de wedstrijden en trainingen. Godzijdank zei zijn trainer tegen me dat hij het er absoluut niet mee eens is en vanavond een reactie terug wil sturen, maar wel in overleg met mij.
er stond ook in dat hun zoon afgelopen zaterdag van de andere trainer straf heeft gekregen. Mijn zoon had namelijk last van hem en na 2x zeggen is naar desbetreffende trainer gegaan en hij heeft het voor hem opgelost. Hij kreeg nog een compliment dat hij dat zo had aangepakt. Nu zijn zijn ouders het er blijkbaar niet mee eens en geven aan dat mijn zoon dat heeft uitgelokt bla bla bla.
Sinds hij medicatie gebruikt is er absoluut niks meer voorgevallen, ik heb nauw contact met zijn trainers en dan had ik het wel gehoord.
En het verbaast me niet hoor, hun kinderen doen natuurlijk nooit wat. Maar ik ben zo boos en verdrietig. Hij doet zo zijn best. Hij krijgt al bijna 4 weken geen waarschuwingen en heel veel complimenten dat het zo ontzettend goed gaat.