Gewoon benieuwd wanneer jullie de laatste dingen regelde.
De babykamer is op een kleine aanpassing na helemaal klaar en spullen zijn er dus ook nog eigenlijk allemaal wel na de jongste en hoeft alles dus alleen nog eens schoongemaakt/ gewassen te worden.
*Vanaf wanneer hadden jullie een vluchttas, zo heet dat toch, klaar staan? Heb al wel een lijstje wat er in moet zitten maar hier kwamen ze dus al lang voordat die tas gepakt kon worden.
*De kleertjes moeten nog uitgezocht worden en natuurlijk nog wat meiden gericht bijgekocht worden. Maar luxeprobleem, ik lijk niets leuk te vinden wat ik online zie.... Allemaal te tuttig oid. Dus Help!!! Misschien durf ik er ook nog niet aan hoor om te shoppen of zijn er gewoon geen leuke stoere meiden kleertjes te vinden?
*Wanneer was je alles uit?
*Ohja luiers e.d moeten er weer komen en flesjes/ voeding indien de bv niet mocht lukken, een kans die reรซel is.
*Nesteldrang ken ik niet uit ervaring en nu ook (nog?) geen last van.
*Kraamzorg komt intake doen binnenkort en erkenning/gezag regelen staat al op de planning.
*Deze week controle bij de gynaecoloog en dan wil ik ook geboorteplan oid aankaarten hoe en wat.
*Nog dingen voor de kraamperiode die geregeld moeten worden, dit namelijk nooit gehad dus geen idee?
Wat mis ik nog?
Vast erg bedankt.๐