Aurora Ik vermoed 8, 9 (heel misschien 10) dagen na ovulatie te zitten. Maar zeker weten doe ik het niet, ik denk dat ik 2 juli 's avonds iets gevoeld heb.
Aurora Ik zit echt zwaar in de ontkenning. Ik heb nog steeds het idee dat de testen vals positief aangeven.
Aurora Zelfs mijn mam ziet 'm. En nog steeds ben ik in de ontkenning. Heb nu een predictor besteld en ga straks even een digitale clearing blue halen (zonder indicator). Al mag ik van mijn man niet meer testen en moet ik het gaan accepteren đŦ
Aurora [verwijderd] Het is niet gepland en door de AC heen. Het zou wel welkom zijn hoor! Maar na 3 miskramen is het misschien ook een stukje zelfbescherming? En de Action Early was zo duidelijk en de gewone op dit moment nog erg licht.
Meca Aurora Hahaha ik zie het! Nou geen ontkennen aan đ maar ik snap heel goed dat dit nog heel spannend is. Afleiding afleiding afleiding!
Trees Aurora hartstikke duidelijk! Gefeliciteerd en ik weet uit ervaring hoe spannend het is om zwanger te zijn na meerdere miskramen. Mag je wel eerder een echo? Ik ga heel hard voor je duimen đ
Aurora Trees Ik ga voorlopig nog even niet bellen. Heb met mijn man afgesproken dat ik 25 juli ga bellen indien ik nog geen bloed ben verloren. Dan zijn we ongeveer de termijn van de laatste vroege miskraam al voorbij.