aardbeitjes Icsimom dat kan gewoon hoor, hoeft niet verkeerd te zijn. Of is je menstruatie begonnen denk je?
Femkes Icsimom Ik heb alle zwangerschappen bloedverlies gehad. Ontzettend slopend, maar dus niet altijd slecht nieuws. Ik hoop dat het bij jullie toch een mooie zwangerschap mag blijven.
Icsimom Vanochtend 11 dagen na de tp. Gisteren middag bloed verloren (lichtroze slijm) en ontzettende rommelende darmen. Savonds een paar druppels bloed. Vanochtend toch maar een test gedaan. (vorige keer zakte mijn hcg binnen 20 uur heel veel) Het lijkt zelfs alsof die oploopt. Nu geen bloed verloren alleen ontzettende buikpijn.
Femkes Icsimom Deze periode is zo slopend. Je kunt alleen maar wachten en voelt daardoor ook elk steekje. Ik blijf voor jullie hopen.
Hopsatee Wat vervelend dat je bloed verliest. Daar schrik je zo van maar het hoeft dus niets te zijn! Ik duim voor je! Mooie oploop in elk geval!!!
Icsimom Vanochtend 12 dagen na de terugplaatsing. De buikpijn is nog altijd aanwezig. Zou het dan toch misgaan... De onderste is van vanochtend. (geen 48 uur tussen die een na laatste en andere)
Pimpelmeesje Icsimom zo eng hรจ.. toch.. ik denk dat de hoop nog niet vervlogen is Ik hoop echt mega voor je dat t toch goed blijkt te zitten Bij bloedverlies heb je 50% kans is mij toen gezegd
Meca Icsimom Zenuwslopend dit voor jullie. Het controle lijntje lijkt op de laatste ook minder fel dus ik hoop heel hard voor jullie dat het allemaal niks zegt! ๐๐ป
Pimpelmeesje Icsimom als je alleen de testen met 48u er tussen vergelijkt zie je wel een goede oploop. Ik blijf voor je duimen
Icsimom Dit is de test van vanmorgen. 13 dagen na de tp. Morgen de uitslag van clear blue doorbellen en wachten op de uitslag bij de echoo...
Icsimom Jessie80 ja afgelopen donderdag alleen in de middag. Daarna meteen gestopt. Buikpijn is er wel nog.