[verwijderd] [verwijderd] gewoon een lange rare cyclus dus. Maar hoe dan die ene licht postieve test? Frustrerend , haha
Honkeytonk Misschien was die licht positieve een reactie op de eisprong? Dat las ik op zp weleens. Geen idee hoor, roep maar na wat ik gelezen heb haha
Esklessebes Verw8 Idd vandaag met ochtendurine getest is die streep weer echt iets lichter๐ echt he ook een ov test gedaan en die knalt donkerder dan dat ik mn ovulatie had.
Morena Dames help zien jullie wat ik zie. Ik ben onregelmatig ongesteld maar vandaag is dag 28. Dit is een test met avondurine.
Jeanine89 Morena Ik zie ook wat, maar de streep lijkt niet recht. Kan je er eens een paar druppels wat over druppelen ?
Morena Jeanine89 klopt idd ik zie wat je bedoeld. Ik heb vanochtend een nieuwe gedaan deze lijkt duidelijker. Test ik dan misschien toch te vroeg?
Jeanine89 Morena Ziet er heel goed uit deze! Kruitvat is een stuk slechter geworden. Met 10 dpo kreeg ik hem nog amper op de foto.
Morena [verwijderd] ik heb geen idee. Mijn menstruatie is onregelmatig meestal 28 dagen maar ook wel eens 35. Als we uit uitgaan van 28 volgens mij dan 15 dpo?
[verwijderd] Morena ik denk zelf dat deze cyclus dan niet 28 dagen was want dan is het lijntje wel erg licht voor 15 dpo. Lijntje lijkt meer op een 10 dpo lijntje. Maar een lijntje is een lijntje dus je bent zwanger hoor ๐
Morena Vanmiddag weer een test gedaan dit x een clearblue. Nu pas geloven we het, maar ik ben er niet gerust op dat die van de Kruidvat zo licht uitslaan maar misschien is wat jullie [verwijderd] en Jeanine89 zeggen wel een verklaring.. Dit is ook pas mijn 3de cyclus na mijn vorige zwangerschap.. Dus had er eerlijk gezegd niet opgetekend. Maar het is van harte welkom. โค๏ธ