Honkeytonk Vandaag weer een tintje lichtere test π€¨. Wat een gedoe zeg. Morgen een digitale en die uitslag bel ik door
Honkeytonk Helaas! Nu flink lichtere testen en de digitale zei helaas niet zwanger. Wat balen..we hebben geen cryos meer dus dat wordt een nieuwe punctie.
[verwijderd] Honkeytonk Ach nee! π₯π₯π₯ Wat verdrietig! Jullie waren er zo dichtbij! Zijn er ook al tekenen van een beginnende menstruatie?
Aries Honkeytonk O nee, wat rot zeg! En je gezegend voelen met wat je hebt en hier heel verdrietig over zijn kan prima naast elkaar bestaan, dat is echt niet ondankbaar.
Honkeytonk Pimpelmeesje dankjewel. Mag eigenlijk niet mopperen, gezegend met 2 mooie mannetjes. Maar wel teleurstellend. was te mooi om waar te zijn.
Ysabella Honkeytonk jawel dat mag je wel, al had je al 10 kinderen. Een derde kindje is zo gewenst bij jullie. Ik vind het ontzettend naar voor je.π’
[verwijderd] Honkeytonk Mag eigenlijk niet mopperen, Wil je dat nooit meer zeggen? En ook nooit meer denken? Je mag hier verdrietig over zijn. Je hebt een verlangen. Een natuurlijk, diep en puur verlangen. En dat werd niet vervuld. Dat Γ¬s verdrietig, dus dat verdriet mag er zijn en mag geuit worden.
Cactusje Honkeytonk Tuurlijk mag je wel mopperen! Of balen, of het jammer vinden, of verdrietig zijn. De derde is toch niet minder gewenst omdat je er al 2 hebt?
Honkeytonk [verwijderd] moet nog even met ziekenhuis bellen, heb medicatie, zolang ik die gebruik zal menstruatie niet zomaar komen, maar ja, of het zinvol is door te gebruiken, dan duurt het vooral langer voor we weer verder kunnen.