[verwijderd] Ook hier brandt een kaarsje voor jullie prachtige sterretje. Ik denk aan jullie. Heel, heel veel sterkte vandaag en de komende dagen❤️
[verwijderd] Veel sterkte. Even geen mogelijkheid om een kaarsje te branden, maar jullie zijn in mijn gedachten ❤
Madeliefje06 Lieve allemaal, wat lief van jullie. Het valt echt niet in woorden uit te drukken hoe ik me hierbij voel. Zo bijzonder om zoveel steun te hebben en voelen en elkaar niet eens te kennen. Dankjulliewel, en dat keer heel veel. ❤️
[verwijderd] Madeliefje06 lieve madelief, ik denk dat ik namens velen van ons spreek dat dit wel het minste is wat we kunnen doen. Ieder voor ons zou zo graag wat van jullie verdriet willen wegnemen, maar helaas staan wij hier ontzettend machteloos in. We proberen te doen wat we wel kunnen doen en dat is voor nu laten weten dat we aan jullie denken en een kaarsje branden voor je dochter en je zoontje. Nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst 😘
[verwijderd] Ik heb vandaag veel aan jullie gedacht. Wat een verschrikking om voor een tweede keer een kind te moeten begraven. Ik treur met jullie mee.
ellessinia Ik denk ook aan jullie, eigenlijk de hele dag wel op meerdere momenten aan jullie gedacht. Heel veel sterkte. 🌟
Mamachantal Ik denk aan jullie.. krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Ook hier brand een kaarsje voor jullie.
Wishfulthinking Ook hier brand een kaarsje voor jullie! Nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst .. ondraaglijk dit verdriet😢
[verwijderd] Ook bij mij zijn jullie de afgelopen dagen verschillende malen door mijn hoofd gegaan. Ik zal zo ook 2 kaarsjes voor jullie aansteken. Sterkte, nu, morgen, en voor alles wat nog komen gaat 😔🌷