Hèhè ik heb 'm ook gekeken!
Inderdaad veel reünie achtig. Vond 'm nog niet heel serieus, met al die grapjes. En jeetje, wat heeft Daenerys veel gelachen deze aflevering!
Ik vind haar echt prachtig, en normaal gesproken kijkt ze heel strak. Maar nu heeft ze verschillende keren heel breed gelachen, voelde gewoon een soort crush opkomen 😛
Ach en die arme Samwell, dat trillende lipje toen hij hoorde dat zijn broer was geëxecuteerd 🙁
Ben wel benieuwd wat Jon nu gaat doen. Vond het wel een beetje typisch dat hij daarvoor echt super dik met Daenerys deed met die draken en zo. En dat hij toch niet echt koning wilde zijn.
Maar toen hij hoorde dat hij wel het geboorterecht heeft, werd hij meteen soort fel naar Daenerys toe. Alsof de liefde direct over was en hij nu perse koning moest worden.
Trouwens, geen zichtbare reactie gezien van hem op het feit dat Dany dus eigenlijk zijn tante is 🤔
Gendry en Arya weer bij elkaar! Vind de connectie tussen die twee zo leuk, lekker ongedwongen. Arya is sowieso mijn favoriet.
Zo droog toen Jon vroeg hoe vaak ze needle had gebruikt. "Once or twice."😂
En Cersei en Euron... Gek stel, passen wel bij elkaar haha. Ik vraag me nog steeds af wat er met die baby gaat gebeuren. Een zwangerschap duurt 9 maanden, tegen die tijd is de oorlog tegen de White walkers toch allang gestreden?
Denk dat die baby gewoon dood gaat/Cersei sterft. Kan me niet voorstellen dat die baby geboren gaat worden...
En wat zijn alle acteurs oud geworden zeg. The Hound had echt een wat ander gezicht dan eerst. Jamie zo ontzettend grijs! En Cersei heeft echt te nep oranje achtig haar, hoe moeilijk is het om haar gewoon blond te laten zijn?
En Bran... Dat was echt het schattigste ventje ooit in het eerste seizoen, en nu... Tja, haha.
Ik krijg sowieso echt de kriebels van hem en zn enge gestaar. Kan geen lachje vanaf. Ben benieuwd wat hij nog voor rol gaat spelen en of hij uiteindelijk iets te maken heeft met the White walkers.
Zo, al mijn gedachtes even op papier gezet 😉