Famofthree -Gepofte aardappel met knoflook yoghurt saus/ aardappelpuree uit een pakje . -broccoli met kaassaus niet uit een pakje/ knijpfruit . -vissticks met evt appelmoes. 2 e optie is voor de autist in huis🤣. Al wil dochter de knijpfruit er ook bij. 😁
Madeliefje06 Eowyn Ik volg wel een Turks recept, mercimek çorbası. Volgens mij scheelt dat wel wat met een rode linzensoep die de meesten kennen. Weet niet of dat je uitmaakt?
iMoeder @WestCoast Het ziet er steeds heerlijk uit! Ik zie alleen wel weinig groenten? Ik probeer altijd aan te houden 1/2 bord groenten, 1/4 eiwitten, 1/4 koolhydraten. Ik wist trouwens niet dat ze die maaltijd boxen ook in de VS hadden. Super handig dat je het allemaal niet zelf hoeft te verzinnen. 😁
WestCoast iMoeder haha er zit meestal meer bij maar we hebben allemaal genoeg aan dat 😉. We houden altijd klein beetje over
2littlemonkeys Wij hadden pasta met spinaza a la crème en Kruidenroomkaas als saus. Stukjes worst erdoor en wat geraspte kaas erover. De jongste mocht kiezen vandaag 🙂
Mary Spinazie, aardappelpartjes uit de oven, en een vegetarische schnitzel. Die schnitzel was helaas niet voor herhaling vatbaar.
Mary Taco's, mijn zoon wil er naast de quacemole nog extra stukken avocado bij, dus mijn man mag nog een extra ritje naar de supermarkt maken. 😂
Robije Plaattaart (bladerdeeg, Tomatentapenade, mozzarella, verse spinazie, zongedroogde tomaat en vega kipstukjes)