Adje Fajitas met verse guacamole, gebakken ui en paprika, maïs, tomaat, geraspte kaas, zure room en ik ga een poging doen om het knoflooksausje van de knorr burritos na te maken.
2littlemonkeys “Hollands pannetje” Oftwel stukjes kip, ui, paprika, sperziebonen, champignons, wortel en aardappel in een sausje. De kids en vriend eten dit over de rijst heen. Ik heb genoeg aan het prutje op zichzelf 🙂
Marshmallow Ik ga uiteten vanavond! Leuk restaurant, je kan van gerechten een halve portie bestellen, waardoor je dus 2 gerechten kunt eten/uitproberen!
Madeliefje06 Chili con carne met guacamole en crème fraîche. Voor de kinderen met taco’s en voor ons met rijst.
Hopsatee Ik ga uiteten met vriendinnen. Geen idee dus nog! man en kinderen eten groente gebakken aardappelen en vlees geloof ik (hoorde mijn man dat gisteren met de oudste afstemmen 😂)
Adje Mary Ik maak het voor het eerst dus weet nog niet of het lekker is, maar daar ga ik wel vanuit. Alles dat uit dit boek komt is tot u toe nog heerlijk geweest. In het recept staat zoutloze pindakaas en visbouillon, maar die doe ik gewoon met zout. En je kan evt. zelf naar wens en smaak wat zout toevoegen aan de kruidenmix.