Adje Shimmer Tuurlijk! Recept komt uit het hartige bakboek van rutgerbakt.nl Ik gebruik geen bavette (vind ik echt te duur), maar gewone runderlappen.
smax Zelfgemaakte kipkerrie. Voor het eerst. Normaal gebruikte ik altijd een zakje/pakje van Knorr π
Adje Gisteren hadden we Thaise rode curry met kip, zoete aardappel, bosui en verse koriander. Vandaag wordt het cannelloni met spinazie en ricotta, tomatensaus en bechamelsaus met mozzarella.
Hopsatee Zelfgemaakte cili con carne. We eten laatste tijd niet zo spannend maar dat komt omdat ik nogal druk ben en mijn hobby erbij inschiet π
Elena22 Ik eet vandaag bij @Bubblicious. Sushi om alvast haar verjaardag in te luiden ππππ
Hooyo-shimbir Geroosterd brood met mayo kaas tomaat en augurk.. eet alleen vandaag... Maar straks lekker toastjes met brie op de bank π
Hopsatee Sunshinesoep met gekarmeliseerde rode ui Spareribs uit de slowcooker met coleslaw, zelfgemaakte frites en zelfgemaakte mayonaise Newyork Cheesecake en voor vanavond nog een kaasplankje en noten βπ»
Hopsatee Adje Jaaa! Was ook goed geslaagd! Was even bang dat mijn spareribs niet goed gingen (was meer dan wat ik normaal maakte) maar ging goed! Ze vonden alles heerlijkπ₯°ππ»
Adje Vandaag staat de cannelloni alsnog op het menu. Gisteren werd het onverwachts pizza en sushi. Oudste dochter heeft een toetje gemaakt: getruffeerde chocoladetaart om te vieren dat ze zich heeft aangemeld voor een vervolgopleiding.
Rietjesbeker Vanavond eten we tandoori kip, met vooral veel groente. Man gooit daar waarschijnlijk nog ananas doorheen, die wil bijna overal ananas doorheen π