[verwijderd] Vriend en dochter aardappel anders. Ik maak voor mezelf lekker een coleslaw met wat aardappeltjes en stukje kip.
[verwijderd] Dochter kippensoep want die is ziek. Zoon poffertjes. Man en ik pizza. Lekker aanklooien met het eten vandaag..
Elena22 Wij hadden aardappelblokjes uit de Actifry, witlof met kaas, wortels and gepaneerde vis uit de oven.
[verwijderd] Ik heb zojuist nasi gemaakt met/van bloemkoolrijst. Heb ik iets om mee te nemen naar mijn avonddienst. Alhoewel ik tijdens het proeven net, niet echt positief verrast was door hoe het smaakt..
banana Kinderen allebei ziek: op verzoek van de oudste maak ik straks tomaten/paprika soep met balletjes en geef ik dat de jongste ook. Man eet niet thuis en ik ga straks dolma maken
Robije Ik geloof dat we bij Mn ouders eten en Chinees gaan halen. Anders wordt t courgetti met pesto en kipgehaktballetjes
smax Jessie80 En? Hoe was die? Wij hebben van de week de bloemkoolkerrieschotel vanuit hun kookboek gegeten. Was ook erg lekker!
Jessie80 smax Ik vond het wel oké. Middelste heeft niet eens geproefd, maar de andere 2 (waaronder oudste met ASS die nogal kieskeurig is) hadden hun bordje leeg. Ik denk wel een blijvertje maar dan met bloemkool en broccoli voor wat smaakafwisseling.