Strandbal De kinderen hebben net linzensoep gegeten, dat had ik nog van gister. En ik heb net hutspot gemaakt. Lekker simpel voor de zondag.
[verwijderd] Pastinaak en zoete aardappelfrietjes met zelfgemaakte mayonaise, gegrilde courgette met knoflook en biefstuk met Loetje jus.
Marshmallow Weer rendang van eieren en nu nasi koening. Allebei weer erg lekker en zoontje smulde ervan (kieskeurige eter) dus ik ben blij!
Hopsatee Zelfgemaakte pastasaus uit de slowcooker. Maar ik vond Mn saus niet dik genoeg. Verder wel heel lekker hoor :-)
Hooyo-shimbir Soepje en toastjes met lekkers wat van gister over is. Kindjes noodles en man op werk pasta zalm
[verwijderd] Turks brood, satésaus, rauwkost, aioli, groene pesto. Als toetje oliebollen (en appelbeignets voor de liefhebbers..bleghh).
[verwijderd] Pommes duchesse uit de oven Man en kinderen een hamburger, ik een tomaat/mozzarella vega schnitzel Boontjes
iMoeder Ik hang misselijk op de bank dus neig erg naar eten bestellen voor de kinderen en zelf een schaaltje yoghurt als avondeten. 🥺
Marshmallow Ik heb weer totaal geen inspiratie. Kijk straks wel het kookboek van Jamie voor iets makkelijks.
Elena22 Meergranen wraps met een taco prutje van rundergehakt en div groenten en kruiden in tomatensaus. Met verse baby spinazie, mais, tomaat en komkommer en een scheutje chilisaus 😃