[verwijderd] Opwarmvoer, geen zin om te koken: Limburgers, aardappelkrokketjes en witte bonen in tomatensaus
Uilenmama Rundervink, gekookte aardappelen en bietjes. En morgen of overmorgen: Chicken tonight met rijst en spruitjes Witlof ham en kaas uit de oven met gekookte aardappelen .
[verwijderd] Mamabeertje stomme autocorrect 🤣 We eten kipburgers, geen Limburgers! Ik herhaal: geen Limburgers!!
Huggybird Chinese tomatensoep https://www.jumbo.com/recepten/chinese-tomatensoep-503574?utm_source=jumbo_app&utm_medium=referral&utm_campaign=deeplink
Trees Wij gaan vanavond lekker eten. Zit mij er nu al op te verheugen 😋. De kamado gaat aan. Eerst zalm met asperges en als toetje een appel-noten-stroopwafel crumble taart op de kamado bakken.
[verwijderd] Rendang: Ajam paprika: Telor Belado: Allemaal met rijst en/of nasi goreng. Zo vervelend allemaal.... 🤭 Edit: ik dacht dat we er inmiddels wel waren maar er komt nog een pan tevoorschijn voor de ajam goreng 👀 Zo veel kan ik niet op mensen!!
[verwijderd] June daar wil ik nog niet aan denken want ik ontplof bijna, zo vol zit ik! Ik heb zelfs een toetje afgeslagen, dat is nog nooit gebeurd 🙈