Snoeki Mijn favoriete pannenkoekenhuis heeft eindelijk glutenvrije pannenkoeken🥳. Nu kunnen we met onze dochter eet weer eens heen 🤗
Snoeki Snoeki Nu blijkt dat ze maandag en dinsdag gesloten zijn 😩. En woensdag gaan we op vakantie dus dat wordt wachten.
Famofthree June Zo laatste reactie ooit. 😁 Ik eet niet meer fodmap. Ondertussen weet ik waar ik wel en niet tegen kan. Vandaag gewoon aard.brocc en vlees ( en dan ook nog varkenshaas ) waar ik dus wel wat last van heb
June Famofthree fijn dat je je neus weer even laat zien 😊 Mijn dochter lijkt niet tegen gluten en lactose te kunnen.
Trees Hier zijn we de hele dag al aan het discussiëren of het KFC of de Mac Donalds wordt. Ik moet de beslissende stem gaan geven, maar mij boeit het niet 😬 Laatste galgenmaal van de vakantie voordat we allemaal weer heel gezond gaan eten.
Trees [verwijderd] deze optie is er ook nog. Bij ons overnachtingshotel is zowel een KFC, Mac en burger king. Tot nu toe heeft daar nog niemand op gestemd.
June Famofthree haar beste vriendin heeft coeliakie. Dus ze vindt het niet zo erg dat ze geen gluten mag. Ze kan kleine beetjes verdragen. Dus de leuke dingen kan ze dan wel eten.