Mamabeertje Hooyo-shimbir Oh, dit ziet er echt heel lekker uit. Hoe maak je dit? Jammer dat de rest hier thuis het niet lust.
Madeliefje06 Voor het eerst mijn slowcooker gebruiken. Het wordt https://www.eetspiratie.nl/gehaktballetjes-ketjap-pindasaus-slowcooker/ ( Bedankt @Hopsatee), met mie en sajoer boontjes
Adje Ik heb al een hele tijd geleden zoute zwarte boontjes bij de toko gehaald en vergat ze steeds. Dus nu maar even gebruiken. Wij eten: kip in zwarte boontjessaus, zoetzure paprika en gebakken rijst (met doperwtjes en lente-ui)
Jessie80 Aardappelen (CelaVita variant uit "kerstpakket" van relatie man), groente (niet gebruikte sugar snaps van kerst en worteltjes) en vlees.
banana Wij eten salade en een kabeljauwhaasje. Voor oudste zoon nog wat aardappeltjes erbij. Jongste eet kabeljauw/aardappels/broccoli
[verwijderd] Het plan voor vanavond is risotto ... Als de boodschappen tenminste op tijd bij het pup arriveren 😏.
Marshmallow Nasi keboeli en rendang van eieren is het geworden. Omg wat lekker 🤤🤤 De eieren bedoel ik, de nasi vond ik wat saai.
2littlemonkeys @Marshmallow oooeh rendang van eieren! Lovely! Wij eten vandaag pasta met rode pesto, paprika, stukjes gebakken worst en babyspinazie