[verwijderd] @June Bedoel je deze? Vis/kip cordonbleu met groente en gebakken aardappel Libanese pita verspakket (ah) met falafel (vega) Linzenpasta (vega) Lasagnette vega Bloemkool kip sate schnitzel - aardappelen Tabouleh wereldgerecht
Vulpen [verwijderd] Linzenpasta (vega) Wij hebben dit laatst ook gemaakt, beviel goed! Welk recept heb jij?
Uilenmama Mijn man heeft van de week een gas barbecue gekocht. En nu is het droog en redelijk weer. Hij wil de barbecue uitproberen. Geen idee wat erop gaat, hij is nog bij zijn zus aan het kletsen...heeft wel eerst boodschappen gedaan
[verwijderd] Van tiktok, een Thais geïnspireerde salade van kool, peen, koriander en een pindasaus, met kipfilet Heb net even geproefd en Wow, dat smaakt!
Uilenmama Voor deze vakantie heb ik bedacht, dat we elke week 3 gerechten uit een ander land eten. Deze week Mexico Chili con carne Gezonde nacho's met pulled checken Mexicaanse tomatensoep En dan nog deze: Slavink met boontjes en appelmoes Pastasalade feta tomaat Turkse pizza met kip gehakt en salade En 1 dag kookt mijn man.
Uilenmama Uilenmama Vandaag is zijn de gezonde nacho's veranderd in gebakken kip. We eten erbij restje pastasalade, tortilla chips, tips, garnalen, ijsbergsla en komkommer