Bloemkool met krieltjes uit de oven. Eten er dan meestal een vleesvervanger bij.
Wat eten we vanavond?
Zelfgesneden patatjes met lamskoteletten en salade
- Bijgewerkt
Gegrilde eendenborstfilet met stoofperen-port saus, aardappelpuree en knolselderij salade
- Bijgewerkt
Ik eet Thaise rode curry met eend, zoete aardappel en lychees.
Man en kinderen eten bij schoonouders, dat zal wel patat worden.
We hadden kabeljauw met kruidenkorst, rijst, maiskolven en gebakken paddenstoelen
Vandaag maak ik kleinere gehaktballen met een tomatensausje, geparneerde aubergines en spaghetti met knoflook en peper. Waarschijnlijk nog een kom sla met rauwe groente erbij
Teriyaki drumsticks net rijst en sperziebonen
[verwijderd]
Lovely83
Oeh dat ziet er wel lekker uit!!
Mijn schoonmoeder heeft mijn ouders te eten gevraagd , dus zij kookt! Ben benieuwd!
[verwijderd]
Augergineprutje met zelfgemaakte krokante kipnuggets uit de oven en voor zoon aardappeltjes erbij
[verwijderd]
Spinazie, karbonades en aardappelen.
Bamisoep : met stukjes rib-eye, taugΓ© en peultjes en een gekookt eitje er bovenop. Lekker simpel.
Taco's, op verzoek van de kinderen.
120 Posts verder en nog geen idee....
Foe yong hai
We gaan uitgebreid borrelen bij All you need is love en ik heb genoeg vooruit te koken voor kerst. Dus eten van vanavond wordt super simpel (en niet heel lekker ) soep uit blik (kip en tomaat) en broodjes knakworst
[verwijderd]
Ik ga met de kinderen en mijn schoonouders van de grillplaat eten. Man heeft de gehele Kerst late dienst.
Borrelen bij beste vriendin. Ik heb nu de balletjes in de slowcooker zitten en de kaas en olijven gehaald en zij doet de rest!
Wij gaan uiteten met vrienden