smax Voor de kinderen maken we vanavond een pasta. Zelf halen we bij een restaurant eten af rond half acht als de kinderen op bed liggen 🙂
[verwijderd] Deze week: pindakip met boontjes en rijst zelfgemaakte frietjes met kip en salade zalm met aardappelpuree, broccoli en tomaat gehaktballetjes met tagliatelle en verse pastasaus vanavond eten we pasta carbonara morgen dit:
Vulpen [verwijderd] Dat klinkt echt heel lekker allemaal! Wij eten andijvie-met-wat-paarse-spitskoolstamppot en vega-balletjes
Miek89 Hier wordt het frituurboutjes (zo noemt de kippenpoelier van de markt het) van de barbecue en aardappeltjes uit de oven. Wat sla erbij en klaar.
sjorsje Gisteren hadden we pompoensoep, stoofvlees met pompoenfrietjes en appelcompote en als toetje pompoentaart met slagroom. Vandaag eten we wat over is van de pompoensoep en daarna frietjes (want die eten we normaal op zaterdag).
Pietje1987 Ik weet het nieeeet🙄 Ik dacht even snel boodschappen te bestellen met een weekmenu, maar mijn inspiratie stopt na: Pompoensoep
[verwijderd] voor mijn man: brocoli soep met kaas Wij eten Zelfgemaakte frieten, sperziebonen en vlees