Adje Gisteren hadden we kip cajunburger met honing-mosterd mayonaise (van zelfgedraaid kippengehakt), met geroosterde aardappeltjes en tomaat-maïs salade. Vandaag: tagliatelle met ricotta-spinaziesaus, gebakken spek en champignons en een salade caprese.
Runa We hadden kikkererwtenschotel op het menu staan maar ik heb zo weinig zin om te koken dat we zonet pizza hebben besteld 🙈
Marshmallow Runa We hadden kikkererwtenschotel op het menu staan maar ik heb zo weinig zin om te koken dat we zonet pizza hebben besteld Gisteren had ik hierdoor eigenlijk al zin in pizza, maar ik had maandag ook al pizza gegeten dus vond dat wat overdreven, maar eet vandaag toch lekker pizza hihi.
Adje Romige doperwtensoep met verse munt en Hollandse garnalen (of gerookte kip) Kruidige bruschetta met mozzarella en een pittige en warme tomatensalsa
muppet Asperges met een gekookt eitje, warmgerookte zalm en gebakken aardappeltjes. Voor de kinderen wat andere groente.
Rietjesbeker Wij hadden aardappelpuree, gewokte paksoi met ui en paprika en shoarmavlees. Was verrassend lekker 👍