2littlemonkeys Wij eten Big Mac wrap. Op zp voorbij zien komen en even opgezocht op pinterest. Ziet er lekker en makkelijk uit voor een keer
Vulpen Wij eten pasta met spinazie en ricotta. De spinazie en ricotta worden alleen pas rond zes uur bezorgd, lekker handig π
Marshmallow Ik ga vanavond voor rendang van eieren en een nasi, moet nog bedenken welke. Ligt er denk ik aan wat er in de winkel voor handen is.
muppet Wij hadden vandaag ook weer asperges, heerlijk! Morgen aspergesoep (dat lusten de kinderen ook).
Jute Witte bonen in tomatensaus... Vraag me niet waarom maar we hadden nog een blik staan en toen ik dat blik eenmaal had gezien moest en zou ik het eten met geroosterd brood met roomboter. Man en kind vonden het vreselijk π
Jute @Vulpen Lekker he? Het liefst nog met een gebakken eitje erbij. Maar voorlopig zijn ze hier in huis niet te porren voor een nieuwe portie witte bonen in tomatensaus π
Manque Tom kha met shiitake en oesterzwammen, zure komkommersalade met sesam en limoen, lemper met het restje zuurvlees van gisteren.