Madeliefje06 Uilenmama Was deze van de AH? Wat vond je ervan? Ik ben normaal fan van de verspakketen maar deze vond ik minder. Heel erg zout, een apart smaakje en verre van vergelijkbaar met de goulashsoep die ik normaal maak
Uilenmama Madeliefje06 Ja ik had een vers pakket van de Ah. Wij vonden het heerlijk. Maar dit was ook de eerste keer dat ik goulash soep ging maken.
2littlemonkeys Vriend en kinderen eten patat met een snack uit de airfryer. Ik ben laat thuis vandaag en eet denk ik een broodje ei of iets in die trant
Miek89 Hier wordt het friet met snacks. Oudste moet zwemmen vandaag en dan heb ik geen tijd om een half uur in de keuken te staan
Toch6 Hetzelfde als gisteren, alleen nu met pasta ipv aardappels. Er stond pizza op de planning maar er is gisteren weinig gegeten met dat gespuug, kinderen hebben geen honger
smax Een bonenschotel. Sperziebonen dan... https://www.lekkerensimpel.com/ovenschotel-met-krieltjes-en-sperziebonen/
Uilenmama Uilenmama Het zijn burritos geworden. Vanavond erwtensoep ontdooid uit de vriezer en evt kip of champignon soep uit een zak...