2littlemonkeys Vandaag maak ik lasagnette van Knorr. Drukke dag met hele vergadering, daarna voetbal van de oudste, jongste van de opvang plukken, vriend heeft avonddienst dus ben alleen.....
Adje Frittata met wortel, ui, doperwten, vegetarische spekjes en zelfgemaakt frittata kruidenmix, daarbij een gemengde salade met tomaatjes en feta
Kipsate Pompoensoep aangezien ik Halloween pompoenen ga maken met de kinderen. Maak er nog stokbroodje met in yoghurt en kipkruiden gemarineerde kip bij.
Toch6 Zoon gaat als het goed is broodjes hamburger maken. Maandaf toen ik vrieg wat ik voor groenten moest kopen op de markt gaf hij aan zelf iets te willen koken. In het kinderkookboek kwam hij dit tegen
Uilenmama Uilenmama Het is kipschnitzel, patat en salade geworden... dochter mocht kiezen en vader ging het maken. De boerenkool eten we van de week wel.
Blue Wraps met maïs, tomaat, komkommer, sla, kaas en kip. Mis alleen nog een soort sausje, maar heb niets in huis. Dus dan maar de kaas een beetje laten smelten zodat het de boel een beetje bij elkaar brengt.