[verwijderd] Kipfilet met champignons en ui in een sausje met gesmolten kaas uit de oven en bloemkoolrijst
Hopsatee @Adje gefeliciteerd met je zoon! En wat @Ysabella zegt sluit ik mij bij aan! Ik vind het overigens altijd zo leuk om dat van jou te lezen (al denk ik dan soms, kak, ik moet echt weer meer mijn best gaan doen...ik vind uitgebreid koken namelijk heel leuk maar het schiet er de laatste periode steeds bij in.
2littlemonkeys Hier wordt het biefstukreepjes gemarineerd in Teriyaki gewokt met courgette spaghetti, wortel, champignon, uit en paprika.
Hopsatee Babi Ketjap uit de slowcooker met zoetzure komkommer, mie met roergebakken groente en voor de liefhebbers wat ei
2littlemonkeys Wij hadden vandaag kip Siam. Dat is echt mijn “het is dat het moet” maaltijd.... vind het echt niks aan. Morgen Kreukelfriet uit de airfryer, gehaktbal met pindasaus en sla. Daar heb ik dan wél weer zin in.
[verwijderd] Zoete aardappelen, verse hamburgers, sla met honing-mosterddressing en gewokte zeekraal met ui en knoflook.
[verwijderd] De kinderen krijgen een pizza. Ik maak voor mezelf een kha-knoflook/mozzarella broodje met Italiaanse kruiden en een beetje rode pesto erop. Heb ik ook een soort van pizza 😅
Marshmallow Kipgehaktballetjes met salade erbij denk ik. (de kipgehaktballetjes maak ik met de slowcooker!)