Luuz Gebakken aardappelen en wortels. Voor de kinderen een gehaktballetje en voor mij Duitse curryworst uit de slowcooker
Cactusje Rode kool met een schnitzel. Zouden we eigenlijk gisteren al eten maar toen werd het patat. Alles stond al wel klaar dus vandaag niks meer te schillen/ snijden.
Lovely83 Ik heb zin Hollandse pot, dus ik ga gehaktballen maken met krieltjes uit de oven, sperziebonen en een salade.
Madeliefje06 Cigkofte met wraps, sla, tomaat, komkommer en citroen. En er is nog rode linzensoep over van gisteren.
Kipsate Ik ben brood aan het bakken voor bij de Marokkaanse erwtensoep ben nog aan het bedenken wat we er verder bij gaan eten..
Adje Oudste dochter mag vandaag voor de laatste keer het eten kiezen. Het wordt pizza voor de kinderen, loempia’s voor man en ik maak een maaltijdsalade (biet, walnoot, geitenkaas, rucola, honing-mosterddressing)
2littlemonkeys Ik denk dat het tortellini kaas wordt met wat stukjes kip, paprika, ui en een ricotta/tomaat sausje.
[verwijderd] Geroosterde worteltjes (met honing en tijm) met daarbij een linzensalade. O ja en hazelnoten
Elena22 Varkenshaasjes uit de Instantpot, gestoomde broccoli, cherrytomaatjes uit de oven en ik twijfel nog tussen aardappeltjes uit de oven of een zelfgemaakte kaaspasta voor erbij.
[verwijderd] Lekker gezond: spinazie stamppot met een eitje erbij. Zelf verzonnen, dus was een beetje bang dat het helemaal niks zou zijn. Maar dat viel reuze mee!
[verwijderd] Patatjes.... Voor mij de zelfgemaakte bamischijf van onze snackbar Voor man en kind kaassouffle