Hooyo-shimbir Miek89 jaa mutti! Ik gebruik alle tomaten uit blik en ook de pasta saus van dat merk. Wel wat duurder maar zoveel lekkerder dat we het er graag voor over hebben!
Miek89 Vulpen nee helaas ๐ฌ maar ik ga het de volgende keer wel maken zonder vlees. Merk dat het eigenlijk prima zonder kan
Miek89 Hooyo-shimbir ja je merkt het echt enorm! Albert Heijn heeft ze wel eens in de aanbieding en dan sla ik gelijk in ๐
Toch6 https://showmag.nl/entertainment/zo-maak-je-een-culinair-5-gangen-frikandellen-menu/ wie komt er eten? ๐
Rietjesbeker Broodjes cheeseburger (die mag iedereen zelf verder samenstellen) met gebakken aardappelen en salade. Ik sta nu een hele grote pan uien te bakken ๐
Bloem Wij aten het verspakket erwtensoep van de Appie ๐คข Echt niet lekker. Die kopen we nooit meer.
Miek89 Bloem ik had hem vorige week, vond het erg lekker, had alleen ander vlees gedaan dan wat op de verpakking stond
Aries Bloem O ik vind hem juist lekker. ๐ En vind hem met een rookworst erin zout zat. Maar ik hoorde laatst iemand het verspakket met couscous aan een ander aanraden en die vonden wij weer heel vies haha, dus smaken verschillen. ๐
Vulpen Bloem Zie er op zich geen gekke groenten of zo bij staan, dus waar zou het dan zijn mis gegaan ๐ค