Esklessebes ah wat ontzettend fijn!!!
Uitgerekend in Aug/Sept/Okt 2019
Wat fijn @Esklessebes!
Ik heb nog geen verloskundige gebeld, merk dat ik zelf nog erg moet wennen aan het idee. Mijn man is al helemaal gewend, heeft er zin in, terwijl hij toch degene was die er wel klaar mee was...
Hopelijk wen ik ook snel aan het idee!
Snap dat je moet wennen aan het idee als het zo onverwachts is.
Na mn mk heeft het precies een jaar geduurd voordat ik weer zwanger was en bij deze zwangerschap was het gelijk raak dus gevoelsmatig ook wel even wennen. Maar wilde zeker wel even een echo om te kijken of alles okee was daar binnen. Liefst kijk k zelf even elke dag haha maarja is geen optie.
[verwijderd]
Honkeytonk We zaten in zwiterland! Was heerlijk, zo genoten!
Sinds een aantal dagen nu sochtends wat misselijk, maar niets extreems.
Over een uur mag ik voor de eerste echo en ik ben zo zenuwachtig! Toch bang dat het niet goed zit ofzo..
@Morena @Flamingooo Hoe is het bij jullie?
[verwijderd]
Hoe was je echo?
Blijft spannend altijd he?! Ik had bij de derde vaak al het gevoel ‘dit kan toch niet weer allemaal goed gaan?!’.
ik ben benieuwd hoe ik dat nu met de 4e ga ervaren.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Magali Goed! Mooi klein baby’tje al! Ben een dagje vooruit gezet en nu precies 7 weken zwanger. Nu kan ik voor mijn gevoel het stressen echt los gaan laten! Herken je gevoel namelijk heel erg, ik denk dat ook dagelijks haha.
-weg-
Ahh super mooie echo @[verwijderd] ik mag woensdag en ben ook super zenuwachtig! Hoop zo dat alles goed zit.
En ik heb juist het tegenover gestelde als jij en @Magali , hier is het al zo vaak fout gegaan, hoe groot is de kans dat het nu in 1x goed zou gaan.. .maar ik hoop het zo ontzettend!!
[verwijderd] ik zag de echo voorbij komen mooie echo .
Wij zijn momenteel op ‘vakantie’ dus heb mijn afspraak moeten afzeggen. Heb hier bij een plaatselijke verloskundige een echo gehad. Het hartje klopte maar aan uitgerekende datums doen ze niet. Ze zei eind augustus begin september.
Dinsdag heb ik mijn eerste echo!
Het gaat redelijk hier, voel me erg moe, hongerig en misselijk...kan me niet meer goed herinneren hoe en hoelang dat bij de anderen was...
Veel plezier morgen!
Hier vandaag m'n termijnecho gehad datum is 1-9-19 gebleven en zie dat handje
[verwijderd]
Nou wil ik graag mee komen kletsen maar het is hier wel erg stil...
[verwijderd]
Daarnet alvast even naar de vk geweest, omdat ik nu al, met ong. 6 weken, zo misselijk ben. Al ruim een week.
Ze wilde even weten hoever ik was (misschien dat het al verder was dan we dachten, maar helaas) en bespreken hoe en wat.
We doen er alles aan om het ziekenhuis te voorkomen dus ik probeer zoveel als kan binnen te krijgen (wat echt héél weinig is) en neem 3x per dag primperan.
Volgende week terug, dan was sowieso de eerste afspraak geweest maar fijn dat ik toch al even tussendoor mocht komen.
Nu heel hard hopen en duimen dat het óf zo blijft (dan is het te handelen), óf beter wordt!
- Bijgewerkt
Och jeetje miekjek, wat rot dat je nu al zo misselijk en ziek bent. Hoop voor je dat het niet erger wordt!!
Moet je ook veel spugen al? Hoop dat je ziekenhuis kan voorkomen zeg.
[verwijderd]
Heh, ik kreeg geen melding
Ik spuug niet maar ben ook te misselijk om echt goed te eten en drinken.
Spugen is mijn grootste angst, dat heb ik al ruim 26 jaar niet gedaan maar bij onze tweede kon ik op deze manier ook het ziekenhuis in.
Compleet met infuus én sonde; geweldig met een braakfobie
Met primperan gaat het nu wel maar toch blijf ik zoveel mogelijk in bed, al verveel ik me de *****
Hopelijk blijft het stabiel zo, dan is het nog enigszins vol te houden en ik weet dat het rond de 11 of 12 weken zo goed als over is (dat was de vorige zwangerschappen ook zo).
Och jeetje! Ik heb bij mijn zoontje vrij veel gespuugd, maar at ook vrij veel haha.
Nu alleen heel misselijk, en moet gewoon elk uur wat kleins eten en vooral geen echte maaltijd. Maar rond de 14-16 weken was het de vorige keer voorbij, ik hoop nu ook. Kan gelukkig nog wel werken.
Alleen zo moe he. Haha, ik kan de hele dag wel slapen. Maar ik vind het ook wel fijn dat ik me op en top zwanger voel hahaha. Lekker dubbel
[verwijderd]
Ja typisch is dat he.
Ik voel me meestalnpas op en top zwanger als ik door die eerste 3 maanden heen ben en mijn buik begint te groeien.
Als ik weer kan eten en me mooi begin te voelen.
Nu voel ik me vooral gefrustreerd en boos en sjagrijnig en kan ik niks hebben.
Ik slaap tussendoor ook veel maar de rest van de tijd lig ik me echt te vervelen.
Ik zou bijna zeggen; doe dan toch maar dat ziekenhuis, dan krijg ik in ieder geval vocht binnen. Over een sonde denk ik nog maar niet na maar dan kom ik in ieder geval aan (heb al wat ondergewicht en dat wordt zo alleen maar meer ).
ja , na de drie maanden en tegen de tijd dat je de kleine begint te voelen, dat vond ik vorige zwangerschap de fijnste tijd haha. Ik heb volgende week termijnecho. Hard duimen dat alles gewoon goed is!
[verwijderd]
Honkeytonk nou inderdaad!
Ik heb volgende week de eerste controle-afspraak, gisteren was alleen even om te zien hoe ver ik was. Maar dat kon ze nog niet echt zeker zeggen, al dacht ze rond de 6 weken.
Benieuwd wat het nu echt is. Ik hoop langer want dan ben ik eerder door die eerste 12 weken heen
[verwijderd]
Goed, inmiddels al bijna 3 zakken vocht (infuus) en mag ik lekker in het ziekenhuis blijven...
We houden de moed erin, komt goed!