[verwijderd] [verwijderd] aaaah nee toch 😢 Wat ontzettend verdrietig! Ik denk aan jullie, heel veel sterkte 🌹🕯️🕯️
[verwijderd] Och wat verdrietig @[verwijderd]. Wat vreselijk, en dat ook na die enge droom. Sterkte meis ❤️
[verwijderd] Dankjulliewel! Gelukkig heb ik veel afleiding door de verhuizing en natuurlijk mijn lieve zoon die ik nu zowat doodknuffel de hele dag. Maar ik voel me een beetje als een zombie, ik voel me leeg en erg verdrietig. Ik wil nu gewoon heel graag dat de miskraam op gang komt, ik wil er vanaf en door.
[verwijderd] [verwijderd] Begrijpelijk. Ik weet (helaas) maar al te goed hoe je je voelt. Nogmaals heel veel sterkte. Het is gewoon ronduit kut.
[verwijderd] [verwijderd] dat is het! Bedankt lieve meiden! De bloeding begint langzaam toe te nemen dus misschien is mijn lichaam bezig om het te beeindigen. Ik hoop dat het snel doorzet. Zucht 😔
Nescio @[verwijderd] wat ontzettend verdrietig! Ik had je post over je droom gelezen en het bleef in mijn hoofd zitten. Toch geen goed nieuws... heel veel sterkte!
[verwijderd] [verwijderd] ach nee! Ik kwam juist even hier spieken hoe het met je ging.. en nu dit 😢 Lieve kleinelai, wat naar, wat k*t, wat enorm klote. Doe rustig aan. Sterkte.
Honkeytonk ah meid. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent, als het niet goed is, is het zo kut er mee te moeten blijven lopen. Pas goed op jezelf he! Dit is niet mis om mee te maken.
[verwijderd] Thnx girls! Het heeft nog steeds niet doorgezet. Ik bloed nog steeds en ook heb ik af/aan buikpijn, maar het is nog niet echt begonnen. Frustrerend! Ik wil zaterdag direct pillen mee want ik wil er vanaf! Stomme marteling dit..
Honkeytonk [verwijderd] oh wat naar zeg. Dat is echt marteling ja. Ik hoop dat er zaterdag toch iets moois te zien is en anders inderdaad meteen pillen mee.