[verwijderd] Nooit meer een sjaal, die draag ik toch al bijna nooit đ Nooit meer zingen of nooit meer muziek luisteren?
SYRV Onmogelijke keuze! Nooit meer rijst dan.. met pijn in mijn hart đĸ Nooit meer douchen of nooit meer in bad?
Pimpelmeesje Uhmmm moeilijk, nooit meer bad dan toch denk ik, heb echt niet altijd tijd voor een bad. Nooit meer vlees of nooit meer koolhydraten?
Sevenof9 Nooit meer vlees! Dat wil ik sowieso al nooit meer eten đ Nooit meer paaseieren of nooit meer kerstkransjes?
[verwijderd] Nooit meer ijs! Hell no dat ik chocola opgeef đ Nooit meer honden of nooit meer katten?
[verwijderd] Nooit meer honden (met heel veel pijn in mijn hart đĸ) Nooit meer films of nooit meer series kijken?
[verwijderd] Die is wel echt moeilijk! Haha Nooit meer vrienden. Nooit meer warme voeten of nooit meer warme handen.
[verwijderd] Oee die is naar! Ik denk toch nooit meer warme handen, want als ik koude voeten heb dan is mijn hele lijf koud haha Nooit meer water of nooit meer melk?
Sevenof9 Nooit meer melk, dat is voor kalfjes vind ik. Nooit meer je neus snuiten of nooit meer je handen wassen?