Pimpelmeesje Robije nooit meer eten, leef ik nog net iets langer 😂 Nooit meer een hond of nooit meer een kat?
Famofthree Nooit meer haren wassen.. maak er wel dreads van 🤣 Nooit meer koek eten of nooit meer snoep eten ?
Pimpelmeesje Nooit meer naar het strand, hou ik toch al niet van Nooit meer een muts of nooit meer handschoenen?
[verwijderd] Nooit meer een muts, die kan ik meestal wel missen, maar mijn handen zijn altijd koud.. Nooit meer lezen of nooit meer schrijven?
[verwijderd] Nooit meer mijn haar stylen (doe ik toch al bijna niet haha). In vervolg erop: Nooit meer je benen of nooit meer je oksels scheren?
Pimpelmeesje Nooit meer oksels denk ik dan toch.. maar niet van harte 😒 Nooit meer rokken/jurken of nooit meer een broek?
SYRV Oei lastige!! Ehm, dan maar nooit meer uitslapen.. denk ik😕 Nooit meer je tanden poetsen of nooit meer je haar wassen?
Pimpelmeesje Nooit meer haar wassen, dat schijnt helemaal niet zo erg te zijn (no poo beweging) terwijl mn tanden toch wel gebaad zijn bij wat hygiëne denk ik. Nooit meer plafondstaren (nodeloos wakker liggen) of nooit meer wakker worden met winterblues?