Manque [verwijderd] nooit met naar de bioscoop. Nooit meer de kliko vergeten buiten te zetten of nooit meer terug naar de winkel omdat je iets van je lijstje vergeten bent?
Pimpelmeesje Oehhh moeilijke.. toch maar nooit meer vast Nooit meer lakens of nooit meer je haren wassen?
[verwijderd] Nooit meer schoonmaken Nooit meer de kerstboom zetten of nooit meer nieuwe woon-accessoires kopen?
Angel1980 Dan toch nooit meer winter. Nooit meer op vakantie of nooit meer verjaardagen vieren van je dierbaren
Pimpelmeesje Nooit meer verjaardag vieren, ik zie ze toch liever op een normale dag om de zon te vieren ofzo. Nooit meer werken of nooit meer slapen (en dan ook geen slaap nodig hebben)?
Angel1980 Da's een moeilijke.. Dan kies ik toch voor nooit meer slapen. Nooit meer verdriet voelen of nooit meer angst voelen
Sneeuwvlokjes Nooit meer angst voelen nooit meer je partner een kus mogen geven of nooit meer je kind(eren) een kus mogen geven
Hopsatee Sneeuwvlokjes hmm daar kan ik niet echt uit kiezen. Nooit meer mijn partner lijkt mij wel heel erg lastig lijkt mij niet goed en nooit meer mijn kinderen lijkt mij nu ook onmogelijk maar als het 18 plussers zijn wellicht niet meer đ Dan toch op dit moment nooit meer mijn partner dan maar! Nooit meer shoppen of nooit meer uiteten
Sneeuwvlokjes Hopsatee nooit meer kleding kopen. Dan volg ik wel een naaicursus en maak ik mn eigen kleding đ. Nooit meer uit eten lijkt me vreselijk, en in een kookcursus heb ik geen zin đ nooit meer de kleur groen kunnen zien of nooit meer de kleur blauw kunnen zien
Hopsatee Pimpelmeesje nooit meer Chinees (vind ik sowieso al niks đ) Nooit meer Netflix of nooit meer Forummen