Het kraslot dat ik met kerst kreeg van @Montana herinnerde me er aan dat ik nog een oudejaarslot moest kopen! Ik doe dat ieder jaar en ieder jaar zit @LucP me ermee te pesten omdat hij het zo onzinnig vind. Maar ik vind het heerlijk om te dagdromen over zo'n jackpot (ik ben erg gevoelig voor grote geldbedragen) en als ik verlies denk ik: "Ach, dan heb ik in ieder geval bijgedragen aan de rijkdom en een onvergetelijke jaarwisseling van een ander" en voel ik me alsnog goed.

Doen jullie mee aan de oudejaarsloterij? Of aan andere loterijen? Wat vind je ervan?

ik heb vanavond mijn kinderen laten dromen wat zij zouden doen als we die 30 miljoen zouden winnen.....Kwamen leuke antwoorden uit trouwens.

Moet het lot nog kopen overigens ๐Ÿคฃ

Mijn man heeft met Kerst een staatslot gekregen van mijn ouders dus ja, wij doen mee ๐Ÿ˜

Verder doen wij zelden mee met loterijen. Ik voel de verleiding ook niet echt.

Ik koop ieder jaar (tegen beter weten in) een Oudejaarslot. Heb echt nog nooit wat gewonnen, maar ja als je het niet koopt win je sowieso niks... ofzo๐Ÿ˜œ

Nee, wij doen niet aan loterijen mee. Winkans is zo ontzettend klein.

Wij hebben twee halve oudejaarsloten. 15 miljoen is ook genoeg ๐Ÿ˜†

Het lijkt mij heerlijk om een keer een paar ton te winnen. Hypotheek afbetalen, alles in huis afmaken, geen grote schulden: heerlijk!

Ik doe het ook voor 20k! Dan hebben we in 1 klap genoeg om de zolderverdieping te renoveren en er een speel/therapieruimte voor onze zoon van te maken. Oooooh wat zou dat fijn zijn!

Elk jaar een lot en zoals elk jaar ook nu weer een goed doordacht plan hoe ik het geld ga besteden. Dagdromen is zo lekker soms

Vorig jaar 3 straten gekocht en 120 euro gewonnen. Dit x een halve lot gekocht met het geld dat we hadden gewonnen(18 euro) met de advent kraslot. Maar denk dat mijn man morgen als nog bezwijkt en minimaal 1 straat koopt. ๐Ÿ˜‚ De voorpret, spanning en het fantaseren wat je allemaal kan doen met zoveel geld vind ik leuk. Als ik win wil ik een kinderkleding winkel of een schoenenwinkel beginnen. En als er wat over blijft verhuis ik naar zuid Spanje en neem ik mijn moeder mee. *droom droom

Wij doen mee met de oudejaarsloterij, uiteraard hoop ik een flink geldbedrag te winnen, maar ik ga uit van โ‚ฌ0. Dan kan het alleen maar meevallen.

Manque dat zou jullie hartstikke gegund zijn! Maar laten we er dan meteen minstens 50.000 van maken ๐Ÿ˜‰

• Manque hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

Haal zรฉker een lot!

Pietje1987 Dankjewel ๐Ÿ™‚
        Helaas is het totally random! ๐Ÿคฃ Achja, we kunnen ook sparen gelukkig.

Mijn moeder heeft ook met een oudjaarslot 10.000 gulden gewonnen. Dat zou ik ook prina vinden ๐Ÿ˜€
        Ik koop elk jaar ook een lot. En ik organiseer al jรกren op mn werk gezamenlijke oudejaarsloterij. Het is echt vreselijk triest hoe weinig we elk jaar weer (met zรณveel loten!) winnen.
        Maar door die 10.000 van mn moeder houd ik hoop ๐Ÿ˜€

• [verwijderd]

Ik moet mijn lot van vorig jaar nog inleveren. ๐Ÿค”
        Ik wil die 5 euro in een half oudejaarslot steken.
        Al jaren niet gedaan, maar dit jaar ga ik er weer eens voor.

Nee geen oudejaarslpt. Ik ga voor de postcodekanjer.

• [verwijderd]

Geen loterijen hier ... in het verleden wel eens meegedaan, nooit iets gewonnen. Bleef altijd met een โ€˜nou dat was dus weggegooid geldโ€™ gevoel achter dus doe niet meer mee.

Manque ik denk er precies hetzelfde over ๐Ÿ˜Š Ik kan dagdromen over de prijs, maar stiekem ben ik al blij als ik โ‚ฌ1000,- win. Maar de gedachte dat je financieel onafhankelijk kan worden vind ik heel geruststellend. Al is de kans maar 00,00002% ๐Ÿ˜

• [verwijderd]

Wij doen met de vriendengroep mee met een aantal straten, hebben dus altijd prijs.

zelf hebben we twee loten.

• [verwijderd]

We speelden altijd mee met de Postcodeloterij en Staatloterij. Toen ik stopte met werken hebben we de abonnementen opgezegd. Toen ik weer begon, bleef het zo. Nu wel een Oudejaarslot gekocht in de hoop dat er een leuk bedrag komt om te verhuizen of te verbouwen of schoenen te kopen ๐Ÿ˜‰