Hi! Mijn man is morgen jarig en de plannen die ik had staan gaan helaas niet door.
Dus ik heb nieuwe inspiratie nodig en het mag van alles zijn. Hij heeft met kerst al een groot cadeau gehad, alvast voor zijn verjaardag, dus het gaat alleen om een leuk dagje uit.
Hij wil sowieso nog naar Duitsland om vuurwerk te halen, dus ik zat te denken aan iets leuks doen net over de grens,
een leuk restaurantje opzoeken, uitjes, kerstmarkt etc.
Normaal gesproken combineren we dit met een dagje Slagharen, maar eigenlijk nooit op 31 dec. omdat het dan teveel wordt voor de kinderen. Al zouden we het een keer kunnen proberen?
En verder...een nachtje weg, van vandaag tot morgen en dan 's avonds bij familie. Of juist morgen tot dinsdag een nachtje weg en dan ergens een vuurwerkshow kijken? (heeft hij geen vuurwerk meer nodig ook ;-) )
Niet dat ik dit allemaal tegelijkertijd wil doen, maar ik dit zijn zo een beetje de opties waar ik aan zit te denken.
Ik word er een beetje onrustig van om dat allemaal nog te moeten regelen, aangezien ik vandaag ook nog een halve dag werk.... :-( Dus tips zijn heel erg welkom!