[verwijderd] Ik zat bij de kapper en zag daar 'Missy Sue' op Instagram en heeft ook YouTube. Hier laat zij zien hoe zij zelf hele mooie haar creaties maakt waaronder vlechtwerk, misschien ook leuk voor de kinderen straks met de feestdagen?
[verwijderd] Puzzelstukje Als ik mij niet vergis haar in vieren delen en tijdelijk staartjes in doen. Staart links boven en rechts onder maak je los en dan ga je die invlechten zoals normaal. Dan maak je de rechts boven en links onder los en vlecht je dan ook zoals normaal. [verwijderd] Super mooi gedaan, leuk!
Puzzelstukje [verwijderd] dank! Ga van het weekend proberen, volgende week is ze jarig dan heb ik t misschien onder de knie
Blue [verwijderd] omg, ik las hier dus "haar in vieren delen" als in die middeleeuwse martelpraktijken. Schrok me rotππ€£
[verwijderd] [verwijderd] Kan niet wachten tot dochter haar haar lang genoeg is en dan hopen dat ze het wil. π
[verwijderd] [verwijderd] chanteren met extra opblijftijd of extra schermtijd doet het hier altijd goed
Louelle81 Leuk allemaal dames! Kan niet wachten om haartjes van dochter in leuke vlechtcreaties te kammen. Ik maak nu al mini staartje, gewoon omdat het kan haha
Marshmallow Louelle81 ik ook niet. Ik kan nu wel steeds beter staartjes maken. Met meer haar dus. Maar mevrouw vindt het vreselijk als ik aan haar haar zit π
Puzzelstukje Ik zag een filmpje op internet over het maken van een kerstboom in het haar van een meisje. Ik ga dat proberen voor het kerstdiner.π€£
[verwijderd] Puzzelstukje Ik heb hem ook gezien. Ik dacht: "verschrikkelijk, dat gaat toch niemand werkelijk in het haar van zijn kind doen?! π±" Maar wel dus! π
Puzzelstukje [verwijderd] ja maar dan wel de aangepaste vorm! Ik heb ibiza lichtjes en doe er geen kerstslinger in. Dus het wordt een ingetogen boom. En ook niet mega hoog. Ik heb al vele creaties gemaakt en er ook al meerdere keren prijzen mee gewonnen... ik ga zien hoe het lukt.