[verwijderd] Het is weer zover, de bezorger belt aan met een kaartje in de hoop er geld voor terug te krijgen. Zijn we niet thuis, dan komen ze op een later tijdstip terug. Helaas, hier vangt hij niks, we hebben het geld zelf hard nodig. Maar wat doen jullie?
Toch6 Ik ben gewoon helemaal niet thuis 😄 anders weet ik niet of ik wat zou geven, brievenbus staat te vaak nog open
Manque Wij hebben ook een NEE/NEE sticker, maar de krantjesbezorger duwt er toch altijd een krantje doorheen. Dus als hij aanbelt zal ik hem nog eens de betekenis van die sticker inpeperen, meer niet.
Jules Manque Wij hebben ook een NEE/NEE sticker, maar de krantjesbezorger duwt er toch altijd een krantje doorheen. Dus als hij aanbelt zal ik hem nog eens de betekenis van die sticker inpeperen, meer niet. Dat komt er nou van als je overal briefjes weg haalt met passief-agressieve instructies 😅 Hij krijgt vast die sticker er niet meer af dus dan maar zo. Biecht: ik doe vaak het tegenovergestelde van de instructie op de instructie briefjes (behalve op toiletten dan). First World Problem: te lui om deze keer mijn reacties het in de goede topics te plaatsen 🙄
Sneeuwvlokjes Mijn dochter bezorgd krantjes. 165 adressen per week. Ze heeft de afgelopen week aangebeld overal en heeft in totaal €185 gebeurd! Echt niet normaal veel!! Er was zelfs een man die gaf haar €20, en 2 adressen die gaven elk €10. Ik heb zelf een nee/nee stikker (omdat mn dochter dus zelf de krantjes bezorgd en omdat ik niet zo’n absurd groot pak folders wil)
Sneeuwvlokjes Hopsatee ja joh niet normaal he? Per week verdiend ze €13 en nu in 1 week een bonus van €185 erbij 😳😳😳
Deliana Wij hebben ook een nee/nee sticker, maar ik heb toch mooi al 4x iemand aan de deur gehad van de week 🤔 De folders en krantjes krijg ik niet, maar wel de beste wensen voor 2019.... "Nou, leuk, hartstikke bedankt. Doeiiii"
1986Lynn Als ik thuis ben krijgen ze een euro, zoontje vindt het super leuk om de deur te openen en nog leuker als hij iets mag geven of in bijvoorbeeld de collectebus mag doen