Hooyo-shimbir Morgens als iedereen nog slaapt beneden lekker cappuccino drinken en even niks. In bad. Autorijden vind ik ook echt ontspannen π
Robije Hooyo-shimbir Jaa autorijden is ook echt mijn rustmoment. Ik zit t liefst alleen in de auto met een muziekje aan. Maar zoals vandaag met de jongste beviel ook wel, zij viel op de heen en terugweg in slaap. Wat een rust
[verwijderd] Het moment dat de kinderen in bed liggen en mijn man en ik op de bank gaan liggen met een glas wijn.
Diazz De laatste voeding. Dan gaan we samen rond 19:00 uur op bed liggen, drinkt de kleine en ondertussen vallen we samen in slaap. Heerlijk!
Luuz Zodra iedereen slaapt als mijn man aan het werk is. Dan kan ik me in alle rust concentreren op mijn studie. De hele avond niks doen is niks voor mij haha. Glas wijn, laptop en boeken en ik ben tevreden. En het moment dat de jongste en ik gaan ontbijten als de oudste twee op school zijn. Heerlijk.
Betsy Als mijn dochter βs avonds in bed ligt. Dan moet iedereen zijn mond houden en me met rust laten π
Rietje88 De was opvouwen. Ik heb wel meer momenten rust maar ik ga er lekker bij zitten en het is zo n hoofd op 0 moment voor mij. Maar de afgelopen dagen ben ik meer zenn met de kleine in de draagdoek. Ik had niet verwacht dat dat zo rustgevend zou zijn.
[verwijderd] Lunch om ongeveer 12.30 tot 13.55. Daarvoor gewerkt, hond uitgelaten en opgeruimd. Dan ga ik altijd heerlijk eten en rustig zitten. Om 13.55 de kinderen weer gaan ophalen.
Deliana Ik heb eigenlijk ook geen Γ©cht rustmoment. Vind het wel lekker om voor het slapen nog even een kwartiertje wat te lezen en dat is wel echt ontspannen.... eigenlijk zou ik in de middag gewoon even lekker met een kop thee op de bank moeten gaan zitten, maar daarvoor heb ik de rust tich weer niet of zo....
Strandbal Als de kinderen op bed liggen kom ik echt weer even tot mezelf. Heerlijk met een kop koffie op de bank in alle rust. En autorijden zonder kinderen vind ik ook heel rustgevend. Lekker met muziek erbij.
Skye Mijn rustmoment is mijn sport en mijn werk. ik sport sowieso twee tot drie keer in de week. Dan kan ik echt gewoon mijn hoofd legen en alles van me af laten glijden!
Skye Oh en in bad gaan, lezen, series kijken en wandelen met de hond dat zijn ook van die lekkere rust momentjes.
[verwijderd] Als de kids 's avonds op bed liggen.. Maar echt rust heb ik nu nooit zolang ik nog in dit huis woon. Mijn ultieme rustmomentjes zijn altijd dagjes sauna, dan ben ik echt helemaal zen π
Jessie80 Als de kinderen in bed liggen en ik niet hoef te werken. Heerlijk genieten van de flying doctors. En toch ook wel in het weekend 's ochtends als mijn man al aan het werk is en ik nog in bed lig. Vaak wel met een aantal kinderen maar die rusten/slapen dan ook of kijken tv waar ik prima doorheen kan slapen. En nu stiekem overdag door met de AIVD puzzel bezig te zijn... π