Bob_Ross Oh dat minimalistische klinkt heerlijk.
Dat was ook echt heerlijk. De hele dag wandelen. Onderweg regelmatig even stoppen voor het maken van een kop thee of iets te eten op een mooi plekje. In de avond mijn tentje opzetten, slapen, afbouwen en de volgende dag weer wandelen. Klinkt misschien saai, maar was heel erg ontspannend. Je hoeft verder niks, kan verder niks, behalve wandelen, eten en slapen en verder kun je alles loslaten. Ik volgde gewoon de lange afstandsroutes, geschilderde vlaggetjes op paaltjes volgen. Ik laadde de routes ook altijd in mijn horloge voor de zekerheid.
Mijn basisuitrusting: tent, tas, matje, slaapzak en kookding met kookpot was samen rond de 4 kilo. Zo lichtgewicht mogelijk.
Verder nog eten, waterzak, zeer beperkte kleding, reushanddoekje en wat kleine basisdingetjes. Ik had bijv een minilampje, plastic brede mok (kon ik ook uit eten), vork/mes ding in 1, zakjes thee, vuursteentje, klein EHBO kitje, ereader, lader, kwart stukje spons en stukje zeep, mini deo, reis tandenborstel en mini tandpasta en mini zonnebrand. Lichtgewicht schepje om te graven en luierzakjes voor je wc papier ivm het principe laat geen afval wat slecht is voor natuur/ dieren 💩
Dat was het denk ik wel. Meer heb je niet nodig. Oh en tie wraps, zelfgemaakt mini rolletje ductape en naald en draad. Daarmee kun je alles repareren 😁
Edit: en dit bruine monster was natuurlijk ook een belangrijk onderdeel van mijn wandeluitrusting. Zij droeg haar eigen eten, slaapzak en botjes.
