Ah super goede tips, dankjewel!
Dochter heeft een semi mummy kinderslaapzak, zoon en ik 1 van de Decathlon. Wel maar tot 10 graden, terwijl het in de nacht iets kouder gaat worden.
We hebben niets van wol, maar ik wilde dus fleecevestjes en mutsjes halen waar ze evt ook in kunnen slapen.
Het is een tuincamping waar vrijwel niets is, behalve een enorme kampvuurpit. 🔥En met mijn 11 jarige scout die fikkie kan stoken als de beste, moet dat goedkomen. De camping heeft toevallig wel een boiler dus ik kan van petflessen kruikjes maken.
We hebben wel dunnen fleecedekentjes, maar ik dacht eraan om een extra deken te halen bij decathlon:. Die kan dan in de breedte over ons heen als extra.

Op dag 1 mogen we rond 15 uur de camping op. Dag twee gaan we wandelen in de Biesbosch en we nemen spelletjes etc mee. De kids hadden bedacht dat ze ook boeken mee nemen, voor wanneer het regent. Dag 3 is alweer afbouwen.
We hebben redelijk ruimte in met elkaar in de tent te zitten, zelfs op stoelen. We kunnen namelijk altijd wat spullen in de auto leggen.
Deze tent hebben we.

In theorie kunnen we ook volgend weekend gaan, met Pinksteren. Dan is het veel warmer.
Maar als we het leuk hebben, kunnen we ook 2 keer. 🙂