Woensdag ben ik met m’n twee kinderen in Nijmegen. In de middag willen we nog iets leuks gaan doen, maar ik kan niks vinden.
Een museum moet echt heel leuk zijn, anders krijg ik ze niet mee. Een typische activiteit oid zou ik leuk vinden, maar er is niet veel bijzonders geloof ik?
Wellicht hebben jullie tips?
Kinderen zijn 11 en 8 jaar.