Het consult dat ik had was trouwens heel uitgebreid, duurde in totaal (het was in 2 delen) 2,5 uur. Ik denk niet dat dat standaard is, maar dit was met iemand die ik ken en omdat ze haar opleiding nog niet afgerond heeft moest ze soms ook even iets opzoeken. Ik vond het heel interessant, ook wel confronterend want ze haalde informatie over mij die ze niet wist uit de bewegingen van mijn tong en ik schrok er ook wel een beetje van. Waren dingen die ik zelf een beetje weg aan het stoppen was. Verder heb ik veel praktische tips gekregen die ik goed vind toe te passen in mijn dagelijks leven. Geen hele recepten maar wel bepaalde dingen die ik wat meer of wat minder kan gebruiken. Ik weet in ook mijn constitutie en disbalans en heb ook tips gekregen voor postpartum herstel straks.
Over de olie: vanuit de Ayurveda werkt sesamolie extra verwarmend en kokosolie bijvoorbeeld verkoelend. Ik zou zeggen, doe daarmee wat je wilt. Ik vind het interessant, maar het is ook een paar duizend jaar oud. Wat Trees erover zegt klinkt ook wel heel logisch đ