Lumihiutale [verwijderd] Welkom! Wat leuk dat jullie voor een 3e kindje gaan. Ik ben benieuwd naar je testen π
[verwijderd] [verwijderd] OkΓ© call me crazy maar van de week dit hele topic van voor naar achter gelezen. Haha! Dat is inderdaad echt gekkenwerk! π Maar dat laat volgens mij alleen maar zien dat je er erg mee bezig bent en héél graag een derde kindje wil! Dus van harte gefeliciteerd! (Ik zag je positieve test in het andere topic.) En welkom natuurlijk!
[verwijderd] [verwijderd] klopt helemaal.. wanneer de keuze gemaakt was kan ik nergens anders meer aan denken. Heb ik mβn zwangerschapsboeken alweer gelezen en forums zijn dus ook heerlijk om te lezen! Dank je wel!
Honkeytonk Wij mogen ons volgende week weer melden voor een terugplaatsing. Hoop zo ontzettend dat het lukt en blijft plakken. Duim duim duim!
[verwijderd] Honkeytonk oh spannend! Hebben jullie ivm corona maanden moeten overslaan? Ik hoop van harte dat jullie terugplaatsing een mooie baby op gaat leveren!!!
Honkeytonk [verwijderd] nee! We hadden de intake midden in de corona lockdown en de kliniek was net 2 dagen open toen ik ongesteld werd en kon beginnen! Toen mislukt, toen miskraam en nu hopen dat het lukt!!
Toch6 Toch6 onvoorstelbaar dat ze hier nu al uitgegroeid is. Lijkt zo kort geleden dat ik het kocht (Ik zocht testdatum. We gaan niet voor Toch6π)
[verwijderd] Toch6 We gaan niet voor Toch6π Tegenvallertje nadat ik je naam zag bij recent bericht π